|
|
|
|
|
КУРС „Строителен техник - Дистанционно обучение |
|
КУРС „Строителен техник - Дистанционно обучение |
650.00 лв.
Езикови курсове: Да
Шофьорски курсове: Да
Музикални курсове: Да
Частни уроци: Да
Курсове за кандидат студенти: Да
Дата на публикуване: 2019-07-13 08:53:29
Брой посещения: 186
Описание:
Курс за придобиване на професионална квалификация по професия Строителен техник, код 582010, специалност Строителство и архитектура‛ - трета степен на професионална квалификация.
Обучението се провежда в самостоятелна / дистанционна форма.
• Програмите са съобразени изцяло с Вашето свободно време.
• Обучавате се без да се откъсвате от работа.
Пълният курс на обучението дава възможност за придобиване на степен на професионална квалификация по професията /специалността/. Професионалното обучение за придобиване на степен на професионална квалификация завършва с полагане на държавни изпити по теория и практика на професията. Завършеното професионално обучение с придобиване на степен за професионална квалификация се удостоверява с държавно СВИДЕТЕЛСТВО ЗА ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ по образец 3-54 на МОН. Получавате Europass приложение на български, немски и английски език, в което се посочват длъжностите, които съгласно Европейския класификатор на професиите курсиста може да заема и дават предимство при кандидатстване за работа
Притежаващите Трета квалификационна степен отговарят на изискванията към строителите, чл. 15, т. 4 и т. 5 от Закона за Камарата на строителите, за вписване в централния професионален регистър на строителя.
ЦЕНТЪР ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ към Сдружение ПАРТНЬОРИ – КС‛ е лицензиран от Национална агенция за професионално образование и обучение лицензия № 200912798
Продължителността на курсовете се определя съвместно със заявителя, като се отчитат неговите нужди и при спазване разпоредбите на Закона за професионално образование и обучение и Правилника за прилагането му.
За контакт и записване тел.: 02/4835994, 0877380031, 0877380013, 0877361160
http://cpopartners.bg/
Цена – 650 лева
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|